Chloé Resort 2014 : 50 shades of blue

zondag 16 juni 2013







These are my personal faves from the Chloé resort 2014 collection.
The sailor inspired outfit is beyond beautiful ; all these shades of blue make my heart pound a little bit faster. I finally found a great way to wear a sleeveless jacket, just looking at picture 3. Was really struggeling with that. The bags, the shoes .. somebody's gonna have to lock me up because I will buy this whole collection .. love love love ! 

*

Dit zijn mijn favorietjes uit de Chloé resort 2014 collectie. De outfit geïnspireerd op de matrozenkraag, is te mooi voor woorden ; al deze blauwtinten zijn zo ontzettend mooi dat mijn hart er spontaan sneller van gaat kloppen. Bij het zien van foto 3 heb ik meteen ook dé perfecte manier gevonden om een mouwloos jasje te combineren. Dat was iets waar ik echt nog niet uit was en nu dus wel.
Verder zijn de handtassen en de schoenen prachtig : iemand zal me moeten opsluiten want ik koop gewoon de hele collectie als het aan mij ligt ; mooi mooi mooi !! 

Proudly designed by Mlekoshi playground