Monochrome

woensdag 5 juni 2013


Princess Caroline of Monaco once said ; if you don't know what to wear in the morning, pick a white blouse. A white blouse is always a good idea ! 
And how right she was. White brights up your face (even after a night of cocktail sippin'), makes everything you wear more classier. I'm in a monochrome mood lately. Goes perfect with my silver accessories (that we FINALLY can take out now a discrete tan is beginning to show) and brogues.
The brogues must have been my best buy this year ; they are über comfy, from day 1 !

*

Prinses Caroline van Monaco zei ooit ; als je niet weet wat aandoen 's morgens, neem een witte bloes. Een witte bloes is perfect voor elke gelegenheid.
En gelijk heeft ze ! Wit fleurt je gezicht op (zelfs na een lange nacht van cocktails OD), maakt elke outfit klassevoller. Ik bevind me in een monochrome fase. Perfect om met mijn zilveren accessoires te combineren (die we EINDELIJK kunnen gaan dragen nu mijn huid een gezonder tintje krijgt) met mijn zilveren veterschoenen. Die schoenen zijn mijn beste koop van 2013 tot hiertoe ; zo comfortabel, ze zaten makkelijk vanaf de eerste dag.

Proudly designed by Mlekoshi playground