My skull earrings never fail me

dinsdag 4 juni 2013




The weather is still not warm enough but that does not make me sad. I've topped up my waxed trousers from Zara with my silver brogues, monochrome shirt from Cos and Birkin. My ever present skull earrings never fail me ; they make this outfit less dull. Vintage Hermes scarf (thank you mom !) and a splash of Eau Demoiselle by Givenchy.

*
Het weer is nog niet echt je dat maar dat maakt me niet echt droevig. Mijn gewaxte broek van Zara combineerde ik vandaag in een monochrome stijl ; beige hemdje van Cos en zilveren veterschoenen van Zara. Birkin erbij en mijn altijd aanwezige 'skull' oorringen ; die zijn altijd goed en maken een simpele outfit toch net iets 'franker'. Vintage sjaaltje van de mama (dank u !) en een vleugje Eau Demoiselle van Givenchy. 
Proudly designed by Mlekoshi playground