Wine & Dine with Aran Goyoaga : a glutenfree experience

zaterdag 15 juni 2013

I've been following Aran's Instagram account for some time ; she posts the most beautiful and inspirational recipes I've ever seen. Taking a closer look at her website  Cannelle et Vanille, I've discovered dishes and food that were not only lovely to look at and to eat but also a lady with a strong determination. Her story is amazing and this is yet another example of how a life changing disease or situation, can turn out for the best. The book and het blog oozes optimism. I really love that in people.
So if you're looking for a great present for someone or yourself, take a look at Aran's blog and order that book.




Ik volg Aran's Instagram account al een tijdje ; ze post de mooiste en inspirerende foto's die ik ooit zag. Toen ik haar website Cannelle et Vanille eens nauwkeuriger ging bekijken,ontdekte ik recepten en ingrediënten die niet alleen mooi waren om naar te kijken en te eten ; ik ontdekte een vrouw met een plan. Haar verhaal is echt pakkend en een mooi voorbeeld van iemand die haar levenswijze op een goede manier wist aan te pakken. Soms moet het zo zijn denk ik dan. Geluk bij ongeluk, maar door optimisme het zelf weten bij te sturen. Het boek en haar blog lopen over van positiviteit ; wat hou ik van zulke mensen. 
Dus, als je op zoek bent naar een mooi cadeau voor iemand of jezelf, neem eens een kijkje op Aran's blog en bestel dat boek ! 




Proudly designed by Mlekoshi playground