See you at ... Susanne's blog !

woensdag 26 juni 2013

Susanne Histrup

Meet my favourite blogger, Susanne Histrup.
She crossed my path on Instagram and since that day I keep following her daily fashion moves. For me, she's the queen of mixing patterns and graphic prints. Olivia Palermo, watch out ! Susanne is big competition. Susanne was so kind to let me pick any picture from her blog ; I just could not decide so I took her header picture. I'll just leave it up to you guys to just follow her blog and her Instagram account. You can find Susanne's blog here

*

Mag ik jullie voorstellen aan mijn favoriete blogster, Susanne Histrup.
Susanne kwam op mijn weg via Instagram en sindsdien volg ik al haar mode uitspattingen op haar blog. Voor mij is ze dé koningin in het combineren van prints en grafische patronen. Olivia Palermo heeft er een geduchte concurrente bij ! Susanne was zo lief me eender welke foto van haar blog te laten kiezen voor deze post ; ik kon echter niet kiezen, al haar foto's en outfits zijn gewoonweg top ! Dus koos ik voor haar header en raad ik jullie gewoon aan haar blog te volgen en ook haar Instagram account voor dagelijkse updates. Je kan Susanne's blog hier vinden...

1 opmerking :

share your thoughts - be blunt but respectful. thank you.

Proudly designed by Mlekoshi playground