Ring ! Ring ! Your bag came in !!

donderdag 13 juni 2013



I have to admit, this bag wasn't love at first sight. I really had to get used to it. Being an Antwerp based girl myself, I've know Delvaux for years. Even attended their opening ceremony years ago, when they moved from the Leopoldstraat to the Komedieplaats. Purchased several bags and wallets, I also know their quality and service. Again, I'm not their biggest fan but they've managed to attract my attention with this orthogonal shoulder bag. 
So when I paid a visit to their shop last week, I was helped by this lovely shop assistant ; she let me try several colours and sizes and updated me on new Madame designs for next season to come. She was so sweet to order the red one from another shop so I can try and decide what colour will please me most.
Have to admit, Delvaux has conquered my heart all over again ! 

*

Ik moet toegeven dat dit handtasje geen liefde op het eerste gezicht was. Moest echt wennen aan het idee om opnieuw een Delvaux aan te kopen. Wonende in Antwerpen, kende ik Delvaux uiteraard al jàren ! Ik ben ooit nog naar hun heropening geweest toen ze van de Leopoldstraat naar de Komedie plaats verhuisden. Door de jaren heen, kocht ik verscheidene tassen en portefeuilles ; ik kende hun kwaliteit en service. Maar toch, ik was niet echt hun allergrootste fan maar op de één of andere manier heeft dit box model mijn aandacht weten te trekken. 
Dus, ging ik vorige week naar Delvaux en werd geholpen door een super lieve dame die me hielp met de kleuren, maten en informeerde me ook nog eens met de komende wintercollectie en de kleuren die verwacht werden in dit Madame model. Lief als ze was, bestelde ze me de rode versie uit een andere winkel, zodat ik zeker was van de juiste beslissing. Ik pleit schuldig, Delvaux heeft opnieuw mijn hart verorderd. Best toch wel trots op dit Belgische stukje geschiedenis ! 

Proudly designed by Mlekoshi playground